חדש במשרדנו: שירותי נוטריון דיגיטליים
- Gefen Radai
- Jul 2
- 1 min read
העולם עובר לדיגיטל – ועכשיו גם הנוטריונים. משרדנו שמח להציע שירות אישור נוטריוניים דיגיטלי בהתאם לחוק הנוטריונים ולתקנות .
מהו אישור נוטריוני דיגיטלי?
אישור נוטריוני דיגיטלי הוא מסמך נוטריוני שמונפק בצורה אלקטרונית, וחתום בחתימה אלקטרונית מאושרת של הנוטריון. המסמך שווה ערך לכל אישור פיזי רגיל, והוא מאפשר ללקוחות לקבל שירות נוטריוני מהיר, יעיל ונגיש יותר – ללא ניירת מיותרת, ולמעט במקרים של אימות חתימה - גם ללא צורך בהגעה פיזית.
שימו לב: לפני שמבקשים אישור דיגיטלי במקום פיזי - חשוב לוודא שהגוף שאליו מגישים את המסמך אכן מקבל אישור נוטריוני דיגיטלי. אם לא - יש לבצע אישור רגיל.
מי מקבל אישורים דיגיטליים?
נכון להיום, ידוע לנו כי בין הגופים אשר מקבלים אישורים נוטריוניים דיגיטליים ניתן למצוא את:
בנק מזרחי טפחות
רשם לענייני ירושה
רשם המקרקעין
משרד הבריאות
משרד החינוך
מערכת האפוסטיל הדיגיטלי
לדוגמה, במקרה של ייפוי כוח לבנק מזרחי אגב לקיחת משכנתא – אין צורך להגיש עותק פיזי לסניף. האישור נשלח ישירות מהנוטריון לבנק בדוא"ל, ונותר גם בידיו של הלקוח כקובץ מקורי חתום.
יתרונות האישור הנוטריוני הדיגיטלי
מהירות ויעילות – האישור נשלח בדוא"ל במהירות, ללא צורך בשליחויות או הדפסות.
נגישות גבוהה – ניתן לשמור, לשלוח ולהשתמש באישור מכל מקום, בכל זמן.
חיסכון כספי – אין צורך לשלם על עותקים נוספים – קובץ אחד ניתן להעברה למספר גופים.
אבטחה גבוהה – חתימה אלקטרונית מאושרת המונעת זיופים ומבטיחה את תקפות המסמך.
שמירה על הסביבה – פחות ניירת, יותר קיימות.
צרו קשר עוד היום
זקוקים לאישור נוטריוני דיגיטלי או רגיל? מוזמנים לפנות אלינו לתיאום פגישה.

.




Comments